Io arrivo a Roma!

29 september 2015 - Rome, Italië

Arrivato!

We zijn er! 13:20 uur staan we met de fietsen op het Sint Pietersplein. De teller staat op 1195km. En de laatste 65 waren niet per sé de makkelijkste. Vooral vanmorgen vroeg was het nog pittig en hebben we onze benen flink aan het werk moeten zetten. We waren met z'n drieën, Jan fietste vandaag weer gezellig met ons mee. Af en toe kijken we om naar de bergen doe we zijn overgestoken.

Met het boekje voor de neus vonden we vrij makkelijk de weg over grote viaducten en drukke autowegen in de voorsteden van Rome. Het leidde ons naar een fietspad dat ruim 10km langs de Tiber richting de stad liep. Lange tijd fietsten we langs weilanden en sportcomplexen net buiten de stad.

Het fietspad bracht ons rechtstreeks het centrum in, bijna tot aan de Sint Pieter. We hebben wat foto's gemaakt (natuurlijk) en gingen op zoek naar de camping. Daarvoor reden we weer 5km terug. Aan de rand van de stad ligt de camping waar onze fietsen en bagage worden opgehaald. We zetten voor de laatste keer deze reis onze tent op.

Dit is het dan, een beetje gek ook wel dat het fietsen nu klaar is. Maar ook wel goed. Het was een mooie reis, waar ik nog vaak aan terug zal denken. Nu eerst nog een paar dagen genieten in Rome en dan lekker terug naar Suus, Jonne en Merle.

1. Carin:
    29 september 2015
    Gefeliciteerd! Stoer, nu in Rome. Geniet nog een paar dagen en dan weer lekker terug naar huis, knuffel voor jullie!
  2. Ineke:
    Super stoet! Gefeliciteerd!
  3. Ineke:
    Super stoer! Gefeliciteerd!
  4. Marjolijn H.:
    29 september 2015
    Super goed gedaan! Lijkt me een heel mooie ervaring. Geniet nog van de rust en wel thuis!
  5. Willem veldt:
    30 september 2015
    Hallo Hans en Joost,

Bericht uit de familie:
    Truus van Vliet (73) is overleden.

Met vriendelijke groet,

Willem